Fabrieksgarantie

Fabrieksgarantie

De fabrikant van uw bestelde artikel kan fabrieksgarantie verlenen. Als een product tijdens de garantieperiode kapot gaat, heeft u recht op gratis reparatie of vervanging. Het defect moet dan voldoen aan de garantievoorwaarden en het product moet normaal gebruikt zijn. Bekijk de garantievoorwaarden om te zien welke rechten je hebt tijdens de garantieperiode.

De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant. Op de verpakking van uw artikel zit een boekje met meer details.
Op sommige artikelen zit geen of minder fabrieksgarantie. Denk bijvoorbeeld aan ‘verbruiksartikelen’ zoals shampoo of luiers.

Wettelijke garantie

Als er geen fabrieksgarantie is of als u liever naar de verkoper gaat, bestaat de wettelijke garantie ook. Deze garantie houdt in dat uw gekochte artikel moet voldoen aan hetgeen is beloofd en aan wat u redelijkerwijs mocht verwachten. Heeft u bijvoorbeeld een televisie ontvangen en gaat de afstandsbediening na enkele weken kapot, dan kunt u hierover contact met ons opnemen. Wacht niet te lang nadat u dit defect heeft ontdekt. Als de fabrieksgarantietermijn is verstreken, valt deze buiten de garantietermijn.

Bij een defect kunt u contact met ons opnemen via info@discountparadise.nl.

Garantie kaart
Het garantiecertificaat van uw artikel is vaak de betreffende factuur of aankoopbewijs.

Reparatie
Geen onverwachte reparatiekosten

De fabrikant van uw bestelde artikel kan fabrieksgarantie verlenen. Als een product tijdens de garantieperiode kapot gaat, heeft u recht op gratis reparatie of vervanging. Het defect moet dan voldoen aan de garantievoorwaarden en het product moet normaal gebruikt zijn. Bekijk de garantievoorwaarden om te zien welke rechten je hebt tijdens de garantieperiode.

Wij repareren uw artikel pas nadat u toestemming heeft gegeven, zodat u niet voor onverwachte kosten komt te staan. Voordat de reparatie wordt uitgevoerd, ontvangt u eerst een schatting van de kosten.

Valt een defect niet onder de garantie? Dan kan het zijn dat de reparatie iets langer duurt. Wij gaan pas aan de slag nadat u ons toestemming heeft gegeven, zodat u niet voor onverwachte reparatiekosten komt te staan.